Zlatan

Snart har jag lyssnat klart på boken "Jag är Zlatan" som Marcus pillat in i min nya lilla underbara musikspelare som jag fick i julklapp.
Så Zlatan och jag har "hängt" på mina morgonpromenader om mornarna och det har varit trevligt.
ÄR positivt överraskad av boken, trodde att det skulle vara betydligt mer fotbollstermer och skit i den för hey killen är ju faktiskt en av Europas bästa fotbollsspelare så vore ju inte konstigt om det varit det men icke.

Killen må vara kaxig, arrogant och en aning självgod och irriterande med sitt prat om sig själv i 3e person men vilken jäkla livshistoria han har att bjuda på. Jag gillar boken och jag jag gillar Zlatan lite mer efter boken faktiskt. Inte för att jag är vare sig intresserad av fotboll (AIK och landslaget i så fall) och inte för att jag någonsin varit ett fan av Zlatan och är inte det nu heller men killen är duktig på det han gör och levererar en bra bok så cred till Zlatan för att han är fantastisk på det han gör.

Läs boken om ni gillar intressanta livsöden.





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback