städ och sjukstuga

Idag kör vi städ och sjukstuga här hemma.
Lilleman är förkyld och har feber och har efter 4 veckor fortfarande en otäck hosta. Men nya hostmedecinen är super!

Marcus jobbar halvdag idag eftersom det är röddag imorgon, tacksamt. Ska handla lite och bara vara.

Imorgon ska vi till Britta och äta en sväng sen kommer mina päron och stannar hela helgen. Ska bli trevligt.
Lilleman är överlycklig att mormor och morfar ska komma också, glatt barn= glad mamma.

Satt och fixade mina naglar igår kväll. Mina nyårsnaglar kändes inte så aktuella längre. Använde ett nytt lack som jag fick av Mikkiz i julklapp. Ett supertufft mörkgrått nästan svart. Inte alls jag egentligen därför valde jag den. Toppade med glittrigt disco lack. Så coolt blev det, super nöjd.

Nu ska jag dricka kaffe och moppa golv.

Btw JAG ÄLSKAR min nya tassimo maskin som jag fick i julklapp. har hunnit använda den 2 gånger. Mums!

TJUNG!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback