måndag

hej hopp

så var det måndag igen.

hunnit med kall och härlig morgonpromenad tidigt imorse, frukost, lite städning, fixat naglarna och tvättat.

Kikat runt lite på hus och lägenheter. Vi har inga planer på att flytta men vi kikar lite "utifall att" hehe.

Vi trivs här så det är inte det, men ibland känns det som att man vill dra sig vidare.

Hittat massa fint så klart men det mesta är dyrt.
Såg på aftonbladet att Eric Saades lägenhet var till salu, nyfiken som jag är så gick jag in och kikade när jag ändå var inne på hemnet.

Här är den: http://www2.bjurfors.se/Bostad/Stockholm/Stockholm/Birkastan---Rorstrandsgatan-33a/

Inte vidare mysig om jag får säga min mening. Resten av dagen består av jobbsök och lite sy arbete. Hämtning på dagis och matlagning.

Ska fixa mig en stor kopp kaffe och lite lunch nu, tröttheten hänger över mig. Uscha.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback