harmoniskt

Har haft en sån där löjligt harmonisk och skön söndag.

Killarna åkte snowracer i racegropen i förmiddags. Jag var hemma och söndagspulade hemma medan jag sneglade på första åken i slalom världscupen.

Åkte och åt hos Britta och tittade på åk 2 i slalomen.

Åkte hem och Nathanaels bästis Emil och pappa Johan kom över i ett par timmar.Ungarna lekte och vi pratade mest om Gambia som de varit i i en månad. Emils mamma är från Gambia och hans pappa driver ett projekt där så han hade mycket skoj och intressant att berätta.

Nathanael som slocknade tidigt igår efter persen på akuten vaknade tidigt imorse men han har härdat på med full växel hela dagen ändå. Strongt jobbat.

Men efter Emil gått hem så vaxlades det ner och middag intogs framför tvn till Rädda Willy 2. Avrundade med vanliga kvällstv Chuggington och special agent OSO på disney junior.

Nu sover han som en stock och vi har ätit en lugn middag och bara myst.

Det blir snart lite tv och film och jag ska faktiskt läsa lite. Skönt.

Imorgon vankas morgonpromenad, jobbsök och planering inför veckan.

Btw. kollade på filmen paranormal activity 3 igår och hujeda mig. Jag blir sällan rädd under tiden jag ser en film, blir jag rädd så blir jag det efteråt då jag nojjar mig och ser saker överallt men denna film var verkligen äcklig. Varför ska det alltid vara barn,speglar eller förrådsskrymslen med i skräckfilmer? Läskigt. Och varför ska folk i filmer alltid ha överdimensionella hus,rena slotten på 4 pers? Hua..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback