godkväll

något härig eftermiddag med en lilleman som hade överskottsenergi till tusen av att ha varit inne hela dagen så vi trotsade febern och gick ut ändå en stund. skönt ute, inte alls kallt trots att det var minusgrader.

har storstädat hela huset idag, tvättat, tömt diskmaskinen och gjort rent ugnen. Helt slut nu.
När mamma och Thomas kommer så ska jag och Marcus rensa klädkammaren i hallen, klädkammaren som vi använder till "alltiallo" rum. Hua. Hur mycket grejer som helst därinne.

Marcus känner sig lite hängig ikväll så lutar åt att jag väljer en film eftersom han ändå kommer somna säkert. Vad ska man välja mån tro?

Köpt mig en tokfin coco chanel inspirerad kofta som kommer på måndag, super!

Nehe trevlig trettondagsafton på er därute.

Fan, missade jag 13 dags revyn nu eller är den imorgon? Älskar Eva Rydberg!

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback