fredag den 13e

Hej där´Fredag och snart helg. Dessutom fredag den 13e, nån som är nervig?
Jag är inte så djupt skrockfull men why push the luck liksom?

Min svärmor körde sin fredag den 13e igår då hon snubblade och bröt armen hemma. Marcus satt på akuten med henne hela kvällen. USch sånt är inte skoj, tar ju skitlång tid innan det blir bra.

Idag har jag rosslat ( ja jag har fått en förkylningsansträngning i luftvägarna) och storstädat hela kåken. Helt slut men vila? Nej. Snart ska jag ner och hämta lilleman och sen ner och hämta ut paket på affären.

Det blir en lugn kväll.

Imorgon blir det uteaktivitet, antingen pulka (om snön ligger kvar) eller skridskoåkning. Får se vad det blir, lilleman lär bli glad vilket som. Sen storhandling. Puh jag blir trött av att bara tänka på det.

Ikväll blir det att se nyaste avsnittet av vampire diaries. Wiiihoo. Så som det slutade sist så kan jag knappt bärga mig.
Slutet på förra avsnittet var väl bara för bra, ni som sett det fattar nog vad jag pratar om. Klippet finns uppe på tuben nu för er som vill vältra er i scenen så som jag gjort idag. Fniss.

Nehe på med termokläderna och iväg.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback