akuten




Lördagen blev inte direkt vad vi planerat. Lilleman fick akut ont i magen imorse så det blev att spendera ett antal timmar på astrid lindgrens barnakut.
De trodde att det var tarmarna som krånglade så det blev ett lavemang och reglerande medecin.
Nu mår han bättre men han är bra trött efter en rätt så jobbig process på sjukhuset.
Det blev en bil och 2 st nya chuggington filmer för att han varit så superduktig idag.
Filmerna kollas det på nu så nu är det lördagstakt här hemma. Lugnt och skönt.

Eva blev utskriven idag också så vi körde hem henne med och hjälpte henne att handla.

Nästa helg ska lilleman vara hos mina päron i Västerås. Vi ska gå på bio, rockbowla och bara vara barnlediga. Äta gott ska vi göra också. Härligt.
Helgen efter det blir det födelsedagsfika i Västerås, födelsedagsbarnet det är ju jag!
Hua 28 år, kan det verkligen stämma?

HAr önskat mig ny inredning til hallen bland annat.

Igår kväll blev det aldig nån film. Det blev nyaste Vampire avsnittet, gossip girl avsnittet och jag tittade även på Glee en stund. Avslutade med underbara The big bang theory. Så himla bra.

Funderar på om man ska kika på nåt ikväll. Man är rätt trött efter denna dag så får bli något med drag i. Kanske paranormal activity 3? Vi får se.

Imorgon ska vi titt Britta och äta och sen ska Nathanael leka med bästis Emil.

TJING!






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback