renovering

Jaha då var det åter dags för renovering. Och denna gång blir det hallen. Inte alls planerat utan mer en miss/spontan grej. Köpte ju nya hallmöbler och så som hallen ser ut nu med den inbyggda spegeln så passar inte möblerna in så därför ryker nu spegeln och tapeterna på måndag och jag får fria händer av min sambo att förvandla hallen. Sweet. Ska ta hem massa färgprover och sitta och ha beslutsångest över. Sånt är kul.

Har även gjort om lite i köket. Ska¨tapetsera om där till hösten men nu har jag fixat lite nya smågrejer. Mitt kök är ju inrett i lantlig stil/shabby chic och det är i det temat som nya grejerna går i. Kan fota och slänga upp sen så får ni se. Toppen att så små saker kan göra så stor skillnad.

Måste luska ut var i hallen det nya fina skåpet jag fick av mamma ska sitta sen också. Ska slänga ut det gamla till försäljning, det går ju också i shabby chic så lär nog få en peng för det för shabby chic grejer går ju åt som smör i solsken nuförtiden.

Nehe dags att skruva ihop sista hallmöbeln nu tillsammans med Zlatan. Har bara ett kapitel kvar nu av hans bok (ljudbok)...


TJING!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kika gärna in i min blogg och var med i tävlingen där du kan vinna en valfri vara från Evas underkläder.


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback