när ska ni finnas där?

Jag är riktigt irriterad just nu.

Som jag skirivit förut så ska jag börja en KBT behandling ganska snart för att reda ut vissa issues jag har.
Jag som har en lång historia av psykologträffar från ungdomsåren är ganska erfaren och vet hur pass illa psykiatrivården är i detta land. Men jag måste nog ha förträngt en hel del. Jag drog ut länge på att söka en samtalskontakt nu när jag sökte i november 2011 och nu börjar kronan falla ner varför.
Det är totala idioter och hela den vården är en total katastrof (precis som vanliga sjukhusvården med). Usch vad man blir illa behandlad som människa på ett sånt ställe.

Skulle ha börjat i onsdags hos en tjej som gick ett utbildningsprogram men de ringde och ställde in då hon blev sjuk så fick en tid till denna onsdag istället. Helt ok för mig. Dagen efter ringer psykoterapeuten som jag träffat 2 gånger och berättar att min kontakt med utbildningstjejen blvit avblåst då hon kände att hon inte skulle hinna med mig. Tur att hon blev sjuk då så jag inte suttit 2 timmar i onödan och rabblat allt.
Hade inte blivit förvånad om de skulle kommit på det halvvägs in i programmet, det var jag med om både en och två gånger under min tid inom Västerås Psykiatri.
Well fick en ny tid igår på posten till en manlig kurator. Jag har ingenting emot män, snarare tvärtom. Män är oftast bättre än kvinnor inom vården enligt min erfarenhet och de bästa läkare jag haft har varit män men just nu är jag extremt låg och lite svajjig så för att känna mig bekväm så kände jag att nej jag vill prata med en kvinna.
Hade det gällt något annat så hade jag inte haft problem med en man men nu så kände jag att det inte fungerade.

Löjligt egentligen då jag normalt trivs betydligt bättre ihop med män än med kvinnor.

Hursomhelst så ringde jag nu på morgonen och önskade att få en kvinna att prata med istället och receptionisten blir toksur! Det är för fan min lagliga rätt att ha önskemål om det. Hon vet ju ingenting om anledningen till varför heller. Tänk om jag satt där i andra änden och hade ett jättetragiskt förflutet gällande män (har inte det men tänk om) och så blir hon sur. Nej fy fan vilken kärring till att ha fel jobb.
Super snäsig blev hon och slängde dessutom luren i örat på mig utan att säga hejdå.

Jag är i ett läge då man inte ska reta upp mig, är jag låg vilket jag är nu så kan det blixtra på 2 sekunder.

Har redan fått bli förbannad på dagispersonalen, min sons gudfar, grannen och delvis min mormor inom loppet av vecka så nej inte läge att irritera mig.

Tur man har världens finaste familj som ger mig styrka.,


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback