I am back

det har varit bloggtorka nu en längre tid. Först för att vi var barnlediga förra helgen så lilleman var i v-ås och sen en vecka med lilleman hemma som varit sjuk och massa kalas förberedelser inför helgen som varit.

Förra helgen tog vi det mest lugnt, åt gott och gick på bio och hade det bara mys mys.
Veckan har vi varit hemma, myst, lekt, och bara varit. Bakat inför mitt kalas vi hade igår och promenerat i kylan.
Igår åkte vi till V-ås där vi hade födelsedagsfika för mig hemma hos mormor. Hela släkten kom plus Maja och finaste Mikkiz. Så mysigt och roligt att alla kunde komma. Fin fina presenter fick jag också.

vedeldare
zumba kit
tårtspade
klocka
kuddar
morgonrock
shabby chic nyckelskåp
supermario/sonic OS games
smink
vin
böcker
parfym
väska
ljuspåse

o lite annat smått o gott

sen ska sambo,svärmor och svärmormor lägga till pengar på min kommande nya mobil telefon.
Ska bar bestämma mig för vilken först. =)

varit en superhelg.

lite trött idag och börjar bli febrig. Inte bra måste kurera mig.
jag vill ju tokköra Zumba hela veckan och det går ju inte om jag är sjuk

Nästa helg får jag fin fint besök. Ska bli väldans trevligt! =)

I veckan ska jag storstäda, ska ta under badkar, köksskåp, torka hyllor och dammsuga ur garderober och lite sånt. Behövs. Låter trist men med musik i öronen går det undan. Ska även sy klart Emils filt och montera ihop mina nya hallmöbler...

TJING!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt med presenter man vet att man kommer få användning för!!



Hoppas du hade en bra födelsedag:!


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback