förändring

Mitt möte och startbehandling på jps blev inställt idag då hon blev sjuk men fick ny tid på onsdag om en vecka igen. Ingen katastrof men lite synd. Fick lägga om dagen nu då jag fick massa tid över. Ingen träning idag mer än lite pulka åkning då jag tränade väldigt hårt igår så idag tar jag det lilla lugna.

Ska små fixa hemma lite, söka jobb och läsa. Läser en så bra bok nu som jag knappt kan lägga ifrån mig.

Blir pulka och snölek efter dagis. HUr skönt som helst ute och massa snö. Härligt. Men guuuuud vad jag längtar till våren. Hua.

Igår gjorde jag två stora förändringar. Jag skaffade efter 13 år ny mobiloperatör och skaffade ny mobil då min har 3 år på nacken och strulat senaste året. Uscha. Gillar inte att skaffa ny telefon. Är så ovan och så krångligt att lära sig och speciellt nu när jag gått från vanlig mobil till en smart phone. Sen det där med operatörsbyte. Jag är känslig för förändringar men det blir nog bra till slut.
Tycker det är jobbigt till och med att gå i nya skor, vill inte slita dom eller är rädd för att få fläckar eller rivmärken som inte går bort. Detta släpper så klart efter nån vecka men ville bara förklara hur pass känslig jag är för just förändringar.

Nu ska jag dricka kaffe, söka jobb och se ett avsnitt av unga mödrar

Btw..Är det nån som sett tunnelbanan på kanal 5 på onsdagskvällarna? Jisses vad mkt som händer där. Tur man inte åker så ofta så man behöver tänka på det. Men snacka om att sådana program kan skapa ångest och rädsla hos folk.,



TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback