denna vecka

Vilken trevlig helg vi haft med extra fint besök från Västerås. Supertrevligt.
Vädret har varit kanon och den allmänna känslan har legat på plus.

Nya veckan är redan inne på tisdag.

jobbsök, träning och lite hemmafix som hänt här. Kört zumba som en tok. hur kul som helst.

Imorgon börjar jag min behandling på jps. Spännande.

På torsdag kommer Marcus kompisar hit och ska titta på fotbollsderby så då tar jag efter att först ha varit social en stund och tar mig en tjejkväll. Nåt nyttigt snacks och film i sängen woohoo.

Ikväll blir det soffmys bara, vi är inga som slår på stort på alla hjärtans dag utan tar det mer lugnt och myser extra mkt istället. Det blir favoritglass och soffmys.

Det verkar vara nollgradigt ute så efter dagis blir det nog snölek fram till middagen. Härligt!

TJING!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, vi har en trehjuling hemma som Casper envisas med att cykla på trots att han inte når hela vägen runt när han trampar, därför ska vi prova en springcykel och sen direkt på en tvåhjuling.



Hur gammal var er son när han lärde sig cykla?


Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback