<3

Vi satt och tittade på Whitney Houstons begravning i lördags jag och lilleman.

Han har många funderingar kring döden så tänkte att det är ett ypperligt tillfälle att visa honom hur man ligger i kistan och att man sjunger och pratar och så.

Han satt som förtrollad och bara tittade. Sen vänder han sig om och säger drömmande:

"Åh vilka vackra blommor. Sådana skulle du gärna vilja ha va mamma?"

"ja det skulle vara fint" sa jag

"ja det skulle jag med vilja ha i mitt rum, dom luktar nog fantastiskt"


Vår unge är väldigt lillgammal och säger ord som man inte tror att en 4 åring ska kunna. Det roliga är att vet exakt vad det betyder också och sätter in rätt ord i rätt mening. Imponerande.


Jag har aldrig hört på maken

Det är alldeles förträffligt

Nej nu blir jag bekymrad

Jag saknar Öland men jag saknar inte tills vi ska åka dit för det längtar jag till

oj oj nu blir det problem
 

Ett litet urval av senaste veckans meningar.

Han är så ödmjuk, omtänksam, kvicktänkt, klok, nyfiken, lättlärd och snäll.
Min blir så stolt men även förundrad, hur har vi kunnat gjort allt det där?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback