vampire diaries

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh nya säsongen av VD fullständigt vänder upp och ner på mig.
jag är såååååå nöjd men så missnöjd. Make no sense.

jag är galet nöjd med vissa förändringar och hrm ja så att säga att mitt "sid tycke" ligger på plus men är så missnöjd med känslan av att ta saker over the top.

Alla serier drabbas av det, saker blir för mycket för att skallarna bakom serien börjar få slut på idéer och tar till vad som helst för att serien ska leva vidare.

detta har drabbat VD nu tycker jag. Vampyrer,varulvar och häxor räckte gott och väl som övernaturliga fenomen i en och samma serie. Att ta en en fjärde känns lite too much.

Men men. storyn är bra, det sker drastiska vändningar och så kärleken..puh..sånt gör mig till en mashmallow.

Intensivt I like it.

Och ja, jag har definitivt valt sida. Definitivt!






I want you to remember the things you felt while he was gone

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback