biotherm

Igår var jag iväg till Åhléns en sväng.
Skulle införskaffa mig en ny dagkräm som passar min hudtyp.
Körde i många år med nivea och har varit nöjd med återfuktningen men i och med att jag i perioder har problem hy så tänkte jag nu satsa på en dagkräm som är mot just det.

Jag blev rekommenderad biotherm biopur pore reducer.
fick prova den på plats och jag kände mig jättenöjd.

Den var väldigt dyr (är inte van med att lägga massa pengar på dyra produkter) men hjälper den så är den värd varenda krona.

Köpte även en superbra primer från samma märke som det flesta av mina kosmetika (Mikkiz kallar mig tant när jag säger kosmetika istället för smink) produkter kommer från nämligen finska märket lumene. Jag personligen gillar verkligen deras produkter och det är bra kvalitet till ett skapligt pris.

Så idag gott folk har jag premiär använt mina nya produkter och jag är so far väldigt nöjd.

Hoppas det håller i sig.

TJING!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback