up and downs

well kan tala om att min vecka so far varit lite av en berg o dalbana.

måndag: nathanael sjuk för första gången på 6 månader (hållt sig frisk rekordlänge) hemma från dagis. Möte på eftermiddagen som gick betydligt bättre än mina förväntningar på det. Hoppas på en bra följd av det.

Tisdag: Harmonisk morgon med vakna med the voice, frukost med levande ljus och en pigg son på dagis. Plugg och julklappsjakt. Sen som en blixt från klar himmel så brann min dator. Brann kanske den inte gjorde då det inte slog lågor om den men den bokstavligen smälte i skärmens ena hörn medans jag satt och arbetade vid den! Så skumt och irriterande. Läskigt som fan också. Datorn fungerar och inget gick förlorat men brännskadan vid smälta hörnet syns på skärmen så nu väntar kontakt med leverantör och skit för att ta reda på felet. Fan som att jag inte hade nog med saker att tänka på. Kvällen gick bra utan kruisduller. Mysigt vinterhäng till desperate housewifes.

Onsdag: 4 årskontroll på bvc. Gick super. Topp resultat på alla test förutom balansen. Väger 19 kilo och är 111 cm. stora killen=)
Pratar med mamma en stund om ditten och datten. Ringde bästa underbara mormor för att prata lite. Fyllde på mina energikällor rejält. Hon är bäst. <3
Körde fast på en uppgift om katolikers syn på sista tiden i livet.


Och här är jag nu!

Kan säga att bilen är på reparation för fel i dörrarna igen (samma fel förra året), det har löst sig ekonomiskt under min studieuppehåll dec-mars (så gott som säker) och jag är i stort behov av en ny mobil.

Alltid är det något på G. Semester? Ja tack!

Ska satsa på att bli klar med julklapparna denna vecka. Vill kunna bocka av det från stresslistan med tanke på att jag ska ha slutprov och grejer i december så har jag annat att tänka på.

Nej nu ska jag bita i min uppgift.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback