Lately

Usch vad dålig jag är på att ta mig tid att uppdatera så som jag önskar att jag hann göra. dåligt.

Varit en intensiv period av studier. Går dock väldigt bra då jag fått VG och MVG på första två inlämningarna och idag jag lämnar jag in den 3e. Rolig kurs faktiskt, mycket diskussionsämnen och motiveringar hur man tänker. Just the way I like it.
Mått dåligt senaste tiden och varit hemskt trött. Varit på läkarutredningar som inte visar någonting direkt på blodproverna så fattar inte varför jag blir sjuk hela tiden och är så trött. Måste dricka minst 4 koppar kaffe om dagen (som i sin tur ger mig ont i magen) för att orka hålla ögonen öppna. Jag sover minst 8 timmar per natt (dock oroligt), jag äter varierad kost med mycket grönsaker och tar vitamintillskott varje dag. Men icke. Är dock dålig att röra på mig då jag inte har så mycket tid till det. Men ska ta och ändra på det nu så jag verkligen gör mitt yttersta för att bättra på immunförsvaret.

Nathanael har *peppar peppar* *tar i trä* *tvi tvi tvi* inte varit sjuk på hela sommaren och hösten. Inte en enda gång. Det är rekord! Är så glad för det och hoppas det håller i sig.

Lukas mår inte heller bättre. fortfarande kvar sina eksem och vi blir inte av med dom så blir nog en sväng till veterinären igen =( Stackars plutten vad synd det är om honom. Tycker han har verkat deprimerad under hösten också sedan Skrubben försvann. Ibland undrar jag hur pass smarta de är. Fattar han att hon är borta? Eller funderar han var hon är? En sak märkte jag när vi lämnade honom hos kattvakten när vi skulle till Öland på skördefesten och det var att han trodde att hon hade rest dit när hon försvann för direkt när vi kom dit så började han leta efter henne på "hennes ställen" som hon hade där. Det knäckte mig helt inuti. Det var fruktansvärt jobbigt att se hans ansikte när han såg att hon inte var där. Samma sak med mina gråa mjukisbyxor som låg i en hög på våran säng. Han hoppade upp såg byxorna och hajade till för han trodde vid första blicken att det var hon.
Usch jobbigt.

Jag saknar henne. Vissa dagar mer intensivt än andra. Lukas var ju min lilla bebis och hon var husses tjej (och väldigt förtjust i karlar i allmänhet)  innan Nathanael föddes men efter Nathanael kom så böt de roller och Lukas är numera husses kille och Skrubben gick mest till mig. Så känns lite ensamt ibland då Lukas ofta nobbar mig för Marcus. Sen har ju honkatter en bra förmåga att hantera känslor hos människan. Skrubben kom alltid när man var arg eller ledsen eller allmänt sänkt. Hon kände det direkt. Så det är väldigt tomt. Sen saknar man alla knäppa saker som hon gjorde. Tex sa hon alltid prosit när man nös eller hostade. En riktig liten knäppis var hon. En go sådan.



I helgen ska vi gå på bio. Ska se breaking dawn den 4 filmen i Twilight serien. Ser fram mot det mycket. Nathanael ska sova hos sin farmor i morgon. Ikväll åker vi alla tre till Solna centrum för lite shopping och middag på nån restaurang. Skönt med en sån kväll. Slippa matlagning och bara vara=)
Ska ta reda på trädgården också i helgen och även montera ner hammocken och hängmattan,känns som att säsongen är över för sådana saker =)

Nej nog för nu, rörigt i skallen och har tonvis med renskrivning att göra.

TJING



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback