veterinären

Idag ska vi till veterinären med Skubbis. Usch känns inte alls kul.

Vi har sökt för såren hon fått i huvudet men ska också ta upp problemet med att hon kissar inne och har skumma saker för sig. jag har redan pratat med flera veterinärer om saken och de har alla sagt samma sak så mitt hopp är inte stort. De säger att det förmodligen är en mental störning och att enda sättet att få bort kiss problemet är att låta henna flyga till katthimlen. Jag får panikångest av bara tanken. Min bebis är bara 7 år och kan leva minst 7 år till så det ska göras alla test som går innan jag ger upp om henne. Jag har redan avlivat en katt alldeles för tidigt vilket jag fortfarande inte kommit över trots att det gått 7 år så jag vill inte genomgå det igen. Självklart kommer jag att göra det om det är så att det inte är något annat fel eller något annat vi kan göra åt det för både vi mår dåligt och hon som får skäll.

Men jobbigt som tusan är det.

Min fina lilla tjej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback