Våga färger!

Jag stör mig enormt på att det är så strikt med färger på barn. Vi lever för tusan på 2000 talet. Tjejkläder är färglada och fina till skillnad mot många killkläder som är bruna,svarta,grå. Är det färg på dom så är det oftast blått i olika nyanser eller grönt.

jag har hittat ett dress set med jacka och mjukisbyxa som jag älskar färgerna på. Det tillhör flickavdelningen men jag tycker dessa färger är unisex.


vad tycker ni?



Köpte den gula dressen till Nathanael i förra veckan och är lite sugen på att köpa minst två färger till. Byxorna har samma färg som jackorna.

Nathanael har mycket röda kläder och en del gult och lila. Tycker absolut att pojkar kan ha de färgerna. Gränsen går vid rosa dock. Men han har faktiskt två dressar från polarn och pyret med rosa ränder i.

Vad tycker ni om dessa? visst är det sommar fräscha färger?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback