sommarkollektioner

Jag fullständigt älskar sommarkolletionerna för barn i år.

Lindex är superfin, polarn och pyrets är jättehärlig och även Kappahls. Men mkin absoluta favorit i år är CUBUS. Har redan visat lite ur den i ett tidigare inlägg så det hoppar jag över nu men om ni vill gå in och kika själva så finns det på hemsidan.

Sommarkollektionerna till vuxna gillar jag också. Speciellt HM, gillar dock inte deras barnkollektioner i år.
Älskar deras jumpsuits och deras fräscha sommartoppar.

Skor däremot som är min stora passion har jag inte alls hittat några favoriter i år, ÄN. Lär hitta något par. Köpte ett par nya gladiatorsandaler förra året i slutet på sommaren som är helt nya och jag använde dom häromdagen och vad märker jag när jag kommer hem? Jo sömmen har släppt! ARG!

Men men. Såg ett par kilklackar på skopunkten med rosor som var söta men de var naturligtvis slut.

Mutter Mutter..


Nog om det...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback