Solsken

Tänk vad lite solsken gör med en. Idag har jag fått mer gjort än på hela veckan. Visserligen var jag sjuk första dagarna av veckan men ändå. Klockan är 09.36 och jag har gjort mig klar för dagen, fixat frukost till lilleman,lämnat på dagis, morgonpromenerat, ätit frukost och städat köket. Snart ska undervåningen storstädas för övervåningen är klar sedan igår. Lite musik och städning till solskenet, härligt. Sen blir det plugg ute i solen resten av dagen.

I helgen har vi absolut inget inplanerat. Väldigt skönt. Konstaterade igår att vi har 2 helger oplanerade fram till midsommar.

Nästa helg  ska till till badhuset och ha en liten "Eurovision night"

Helgen 21-22 så ska vi fira Marcus som fyller 30 år och eventuellt gå på cirkus.

Helgen 28-29 ska vi till västerås. Då sker bla Marcus hemliga present o så blir det mors dag fira.

Helgen 4-5 är vi på ÖLAND *längtar*

Helgen 11-12 har vi oplanerad än så länge

Helgen 18-19 ska marcus på jobbfest och så ska vi på Alvas dop.

Helgen 25-26 MIDSOMMAR på ÖLAND

Kommande helger efter midsommar är det semester i 5 veckor framåt...



SWEEET!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback