Magsjuka och planering

Hej hå

Här har vi haft magsjuka sedan i fredagsnatt. Nathanael körde fredag-Lördag sen var det lugnt till söndag då jag fick det och hade det tills igår kväll. Mindre nice men sånt som ingår i livet. Kändes surt för mig som redan haft det en gång i år men men.


Planerar för Marcus 30 årsdag för fullt. Idag bokade jag en grej som vi ska på den 29e maj, skriver inte ut något här ifall han läser men trevligt ska det bli. Sen spånar jag på en annan grej också som jag skulle vilja försöka pricka in den 28e maj. jag kollar läget för fullt men närsomhelst kommer killarna hem så måste lägga planerna på is tills imorgon. Det är svårt att vara hemlighetsfull så här inom familjen, men det ska nog gå.

Utvecklingsamtal för Nathanael idag på dagis,killarna är där nu. Jag blev tyvärr hemma då jag inte är i form nog efter magsjukan än. Ska bli spännande att höra vad som blivit sagt.

I helgen var mamma och Thomas här från lörd-sönd. Det slipades och spacklades klart i vårat sovrum och projekt "renovera altanen" drog igång och kom betyligt längre än vad jag väntat mig. Super! Det var en trevlig men trött helg då vi nästan inte sov alls från fred-lörd då Nathanael var magsjuk.

Ikväll blir det mat (min första ordentliga föda sedan lördag kväll) och så titta lite Glee och desperate housewifes. Ska även fixa mina naglar.

Vilket skitväder det varit senaste dagarna och imorse vaknade man till SNÖSTORM. Men jag valde att inte deppa utan har tänkt på dagens störtskurar som nödvändiga, tänk så grönt och fint allt kommer att bli sen! =)

Nehe dags att hänga tvätten som är klar..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback