god kväll

Lugnet hägrar här hemma. Tvättmaskinen är igång och livet känns helt ok. Suttit med psykologiuppgifter hela dagen så är ganska trött i huvudet. HAr slutprov den 21a. Hua.

Har storstädat idag också då jag inte hinner imorgon. Känns skönt att ha fått det gjort. Mycket att städa, det är nackdelen med att bo i hus :(
Hann även med en morgonpromenad imorse, skönt.

Träning igår, trodde jag skulle ha tränignsvärk idag men icke! Jag klagar inte över det :)

Nathanael hade magsjuka från söndag-måndag. Det var tufft. Det var kaskader stup i kvarten, men han gnällde som vanligt inte. Han är en riktig krigare min lilla goding.
Och rolig är han också, vilka kommentarer han droppar. Riktigt underhållande.

Fia och Oskar fick sitt barn den 26. Det blev en liten Alva. Såååååå söt med massor av mörkt hår. Ska åka över och kika på henne nåndag.

Imorgon bär det av till Västerås igen. Brorsan fyller 21 år den 15e och min kusin 14 år imorgon så blir kalas på lördag för dom. Ska även träffa Mikkiz också om inget annat kommer ivägen. Blir en bra helg tror jag.

Fick äntligen mina pengar från försäkringskassan som har krånglat med mig sedan oktober. Retroaktivt in på kontot imorgon, tackar så myclket för det. Blir att fira med lite nödvändig shopping.

Appropå shopping så har jag köpt så fina kavat skor till Nathanael till våren, har även köpt ett gäng polarn och pyret och villervalla kläder. Jag älskar polarn, så fina och bra kläder. Insåg häromdagen att han hade lite väl många tröjor nu, det är min svaghet, barntröjor!
Men men det går åt. Fixat nya regnkläder nu också när snön börjar smälta, blev Bamse regnställ från Lindex och så har han ett par allvädersyxor från polarn. Nu blir det nog klädstopp ett tag, han måste ju hinna använda allt innan det växs ur. Ska dock införskaffa ny fleecejacla och vårjacka samt gummistövlar lite längre fram då de från förra säsongen är för smått.

Nog om det.

Nu ska jag ta mig ett bad, sen renskriva lite och sist en film. Är ganska trött faktiskt så får se hur länge man pallar.

Lång dag imorgon med en hel del på schemat.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback