sjukstuga

Sjukstugan härjar här hemma. Först var det Nathanael som blev sjuk i förra torsdagen och höll på fram till tisdag. När han blev frisk så tog jag över. Nathanael var dunder förkyld, hostig och hade 40 graders feber. Jag har varken hosta eller hög feber men är dunderförkyld och har ont i kroppen. Så imla drygt och trist men men.

Helgen och veckan var bra ändå. Mamma och Thomas var här i helgen, det var trevligt.

Nu i helgen ska vi mest ta det lugnt. Ska till ikea ikväll och sen storhandla. Imorgon sticker vi till ishallen för Nathanaels första skridsko åk. Vi tyckte att han var för liten för att åka skridskor men när många av hans jämnåriga på dagis åkte skridskor på dagis "skridsko torsdag" så blev han jättearg för att han inte fick följa med så nu har jag köpt ett par skridskor så vi ska se om han är redo för det. Jag tror inte det men vi får se. Tror han kommer vara nöjd över att få pröva iallafall.

HAr lämnat in min första inlämning i franskan, det var en prövning kan jag lova. Grammatiken är inte att leka med men det var kul. JObbigt att komma ihåg alla regler bara till proven. Det blir tre prov. Ett skriftligt, ett muntligt och ett hörprov. Det muntliga blir via telefonen precis som tidigare språk kurser jag läst.

Idag ska jag jobba vidare med psykologin.

Vad skönt det är att solen skiner, man får så mycket mer energi då än när der är mulet och så får man käsnlan av att våren är på väg..

Jag längtar till våren, ska bli skönt det.


Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skickade jag över uppgifterna till dig ang. den nya bloggen?

2011-02-01 @ 12:14:06
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback