2010 "quickies"

Årets låt: Bad romance med Lady Gaga utan tvekan. Den följde mig varje dag på min praktikplats hela våren och min handledare hatade den. Han tyckte att hon var Lady Blabla =) Låten har hängt med hela året, älskar den.
Sen måste jag säga att Changes med Ozzy Osbourne och dreaming people med Jay Smith. Båda har påverkat mig starkt i slutet på året när det var väldigt motigt. När jag hörde studio versionen av dreaming people första gången så grät jag.

Årets dag: 14e oktober och 28e maj. Nathanaels 3e födelsedag och min examensdag.
Och så alla 23 dagar som vi spenderade på Öland i somras,min egen känsla och synen av en lycklig nathanael.

Årets musikhändelse: Sista Backyard spelningen förmodligen någonsin, det var stort. Och så Minnah Karlssons version av twist and shout i idol, fantastiskt.

Årets film: Eh svårt. Eclipse, remember me och senaste Harry Potter gjorde starkt intryck.

Årets dödsfall: Brittany Murphy och Per Oscarsson, fantastiska skådespelare. Sedan så klart alla som fått sätta livet till i olyckor, krig och mord.

Årets nyhet: Jag har ju så taskigt närminne så har lite svårt att komma ihåg vad som hände i år. Men Riksdagsvalet och kronprinsessans bröllop är vad som kommer upp direkt. Finns förmodligen andra saker som jag vill nämna men mitt minne är kasst, men om 5 år kommer jag minnas hela 2010.

Årets tv serie: Eh jag måste svara två. Californiation och nýupptäckta Vampire diaries, love it!

Årets personliga händelse: Finns mycket. Dagen på Blå jungfrun, veckorna på Öland, Backyard spelningen, dagarna när Mikkiz var här, julen, examensdagen, praktiktiden, mm men bäst av allt 2010 var kryssningen med mamma och mormor, det var en fantastisk dag och upplevelse samt dagen då jag insåg att jag kan betydligt mer än vad jag trodde.

Årets klädesplagg: Eh svårt. Inte köpt så väldans mkt kläder i år faktiskt. Men är väldigt nöjd med ett par jeans jag köpte i höstas, mina galdiatorsandaler från i somras samt en av mina bikinis. Åh jag höll på att glömma min payamas jag fick i julklapp, prescious!

Årets julklapp: jag är inte så mkt för det där med klappar, jag älskar att ge bort men tycker att folk ska spara sina pengar istället. Jag måste dock svara min filt jag fick av min familj, örhängen jag fick av marcus samt alla böcker jag fick. Jag älskar att läsa.

Årets kändis snygging: Hm. svårt. Blake Lively, Robert Buckley och Ian Somerhalder får det bli.

Årets bok: Hrm Blodläge av Johan Theorin, Twilight böckerna och min syster Madonna.

Årets ord: Anslag, mamma och dashing.

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!

Niklas tycker inte vi har råd att åka alla 3 och sen jobbar han ändå så mycket inför sommaren så vi åker själva. Kan vara skönt det också! =)

2011-01-08 @ 21:03:30
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback