Motley crue <3



Jag älskar Motley crue och jag har snart läst ut deras självbiografi the dirt. Jag fashineras enormt över vilken förmåga och drivkraft killarna har specieltt Nikki som skrivit de flesta av låtarna. Fantasiskt.

Bilden är från min favorit video till låten Wild side. Det som även fashinerar mig med just Nikki Sixx är trors dekadens, ångest och ilska genom bokens alla bilder så fullständigt lyser det bus och motivation ur det ansiktet.

Det lite tråkiga är att deras två¨största låtar wild side och girls girls girls är två "extra utfyllnadslåtar" från skivbolaget för att fylla ut en skiva som producerades för snabbt än vad de själva ville. De riktiga pärlorna (för om man gräver i Motleys texter så hittar man en skatt) är skrivna av Nikki och en av Vince.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback