hej igen

Bloggen har blivit lidande mycket senaste tiden. Jag har åter igen inte hunnit eller orkat skriva så mycket. Den lilla stund jag haft utöver mina studier, mitt familjeliv och mina sysslor har jag ägnat åt att skriva på lite annat. Jag har även börjat engagera mig i olika forum och platser för det jag älskar i min vardag, musiken. Det finns roliga forum där man kan snacka med liksinnade som tycker om samma musik, det finns sidor där musikgrupper söker material till nya låtar, det finns sidor där "de stora stjärnorna disskuterar med sina fans (twitter i synnerhet). Det fullkomligt exploderar av sjudande musikliv därute. Jag har skrivit en del låttexter som jag vädrar lite ute i cybervärlden nu och häromdagen så var det en gitarrist från ett band som blev nyfiken på mig och mina texter och han bärjade fråga varifrån jag skriver och hur mina alster föds. Det är altid roligt att få respons på det man skriver.

Skrev ett par rader till Nikki S för nån vecka sedan, det var egentligen ett svar på en av hans poster och fick ett ganska kul svar tillbaka: " Du har helt rätt. Den stora frågan är; är det vi eller den jävla utvecklingen som blivit sinnessjuk? " 

Funny, yes

Jag fick respons på min mastodont psykologo uppgift igår. Kunde inte bli bättre men F A N vad jag har slitit med den. trodde jag skulle duka under och hamna på hispan ett tag. Sjukdomarna har härjat här hemma med dunderförkylningar och magsjuka och mitt i det har jag nötit och nötit utan att klaga allt för mycket. Min finaste lilla ängel har också tagit sig igenom en tung sjukdoms period utan att klaga en enda gång och jag lovar det har varit illa för honom. Sedan i tisdags är han hemma igen med febersjukdom som verkar sätta sig i fötterna på honom. Snäll som ett lamm och sjunger som en sångfågel ändå. Jag är så tacksam <3

Marcus vabbade igår och idag så jag kan plugga. Tack gode gud för det!

Min födelsedag och firande var great. Jag hade en mycket trevlig dag och helg och fick fina presenter.
Jag fick bland annat pengar av marcus familjs så nu äger även jag ett par längdskidor! Så jäkla kul men lite ringrostig var man efter 11 år utan åkning.

Idag ska jag till banken och hämta mitt nya leg som kommit, mitt gamla gick ut i juli så var dags att skaffa ett nytt hehe=)

Ikväll ska vi göra thaimat här hemma, mums!

Såg två avsnitt av G.G och OTH igår, lovely. Håller på att spara på oss nya avsnitt av VD så inväntar så att tillräckligt många ska komma ut. Spännande!

Ikväll ska vi titta på filmen solisten, jag tror den är grym.

TJING!

Kommentarer
Postat av: Susann

kikar in och önskar en fin kväll :)

2011-02-18 @ 16:15:58
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback