Happy B-day to me!

Happy b-day to me, happy b-day to me. Happy b-day dear meeeeeee. Happy b-day to me.
Känns inget speciellt att fylla år i år. Jag brukar ha känslan varje år att den här är min dag och brukar använda frasen "ja men det är ju min födelsedag idag" för att få igenom det jag vill ha. I år känns det nada. Sitter nästan och önksar att det vore lillemans födelsedag idag så man fick köpa presenter åt honom. Det har jag iofs gjort, har köpt en kanomn fin villervalla tröja åt honom.

Ikväll blir jag firad med kinamat (mitt val) och presenter. Spännande. På lördag åker vi till Västerås. Ska baka på em hos mormor (som konditor som väntar sig släkten att man själv ska baka) och sen kommer Mikkiz över en stund. Till middag blir det bakpotatis med olika röror och kött. Nice värre. Antar att det blir nån trevlig efterrrät också. Det blir mys och spelkväll, fyller ju bara 27 så sparar det stora balunset till Marcus fyller 30 år i maj istället. Jag trivs bäst med att fira med mys, gott gott och vin. Lär bli en spelkväll med kortspel hoppas jag på.
Födelsedagsfika hos mormor på söndag. Valde att ha fikat där istället för hemma, slipper man städa också hö hö.
Ska bli trevligt att träffa mina kusiner och mormor och så lillebror förstås. Måste inspektera hans nya gaddning också.

Idag består dagen av plugg. Har en hel del att göra på psykologin som ska in i morgon så lär bli sittandes ett tag. Tur man har  kvällen som lockar som en morot.


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback