Good morning

Sitter och lyssnar på min egen snickrade 90s lista på spotify och minns fantastiska dagar.

Solen skiner och jag känner mig ganska relaxed trots att måstena hopar sig runt mig.

Kollade runt lite på bokrean igår, fanns inte mkt som jag ville ha,besviken. Ska kolla i butikerna också om de har bättre erbjudanden. Egentligen behöver jag inte köpa böcker nu eftersom jag har en hel hög som ligger och väntar på att betas av men jag resonerar som så att böcker kan man inte få för många av, eller `hur?

Jag har precis läst ut "Carrie diaries" som handlar om Carrie från sex and the citys liv i high school. Boken var helt okej faktiskt och jag läste ut den på 2 dagar. Hade jag haft tiden  hade jag läst ut den på ett par timmar.
Står nu inför valet av nästa bok att beta av, det som är jobbigt med att ha många att välja på, vilken ska man ta näst?

I helgen åker vi till Västerås. Ska som jag nämnde tidigare på Fannys kalas på söndag så tar hela helgen i V-ås då. Ska bli skönt. Tänkte åka lite skidor, shoppa lite och ta en sväng till Bäckby.

Idag står plugg på agendan, franska uppsats om Sverige och så renskrivning av tisdagens och onsdagens uppgifter, sedan ska jag skriva brev till en vän som jag i perioder brevväxlar med och så ska jag ta en promenad till kiosken och hämta ett paket som kommit med kläder som jag beställt till Nathanael och Fanny.
Sen är det hämtning på dagis. Kanske åker skidor ikväll, vi har inte spikat det helt än.

Nu ska jag tvätta och smörja Lukas som går med tratt runt huvudet igen :(

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback