Big brother

Är det någon därute av er som tittat något på Big brother?

Vi har sett lite grann. Var nyfiken på vilka stolpskott som skulle vara med i år.

Jag störde mig direkt på vissa.

Jag klarar bara inte den kaxiga svarta tjejen och inte heller den där stureplans killen Nicky tror jag han heter.

Spännande med att de har ett par med i huset, undrar hur länge den hemlisen håller.
Och en trans sexuell tjej, sånt är ju upplagt för tasty things...

Men jag fattar inte hur folk kan vilja vara med i sådana där saker, är det av mediakåthet eller för att testa sina egna gränser? Är det av mediakåthet så finns det väl betydligt mindre förnedrande såpor att delta i.

Jag skulle nog inte klara mig länge i BB huset. Jag skulle krevera av att vara instängd med människor utan intelligens och utan respekt i kroppen, men thats me..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback