you need to stop to be able to see it.

Hemma med sjukt barn idag. egenligen är han inte sjuk. Han har blivit lite snorig över natten och hade 37.3 i temp. Det är ju ingen feber men eftersom han normalt ligger runt 36.8 så fick han stanna hemma idag. Nu äter han smörgås och tittar på Disney channel så passar på att ta mig en kopp starkt kaffe (är trött idag) och blogga lite.

Tänkte vi skulle kolla högra sidan av vinden om en stund. Den vänstra sidan och som även är den största sidan rensade vi ju för några veckor sedan. Jag och mamma ska sälja av gamla grejer på loppis tänkte vi. Tjäna lite pengar på ens gamla prylar. Skönt att göra plats för nytt =) Så det tänkte jag om en stund, lilleman älskar att vara på vinden så det blir nog uppskattat. Har lekt med Thomas och vännerna tågbanan och jag lyckades bygga ihop en skaplig bana, normalt suger jag på att bygga tågbanor men idag hade jag en bra dag. Marcus slutar kl 15 idag så då blir det IKEA. Ska köpa vägg/läslampor till nya sovrummet och lite annat. Ikväll blir det fredagsmys hemma.

Sticker till Västerås imorgon. Ska på kalas i Tillberga. Kusin Clara fyller 3 år. Föddes hon inte nyss? Jo det känns så men icke.
På söndag ska jag träffa som det ser ut nu, Mikkiz. Ja jag vet inte under vilket årtionde det skedde sist men som det känns så var det runt 1954 nångång. tror vi sågs en snabbis i våras hos mamma.

Miss her much much.



Jag har märkt en sak med mig själv nu. Jag har väldigt svårt att slappna av. Det har jag i mig själv men extra mycket nu. Har varit så van att ha något att stå i jämt, skola, praktik, litet barn, renoveringar m.m. Nu är alla renoveringar som varit pågående klara, lilleman börjar klara sig mer och mer själv och jag har just nu ledig från skolan. Jag är inte van. Så igår putsade jag lite fönster först sen tänkte jag att nej nu ska jag banne mig sätta mig ner för första gången på länge och bara vara. Så vad gjorde jag, jo jag satte i en film och drog fram mys fåtöljen och tittade på film. Var oerhört skönt men kände mig inte 100% avslappnad. Tittade på eclipse, min favorit hittils i twilight saga filmerna. men det var skönt att sitta och nörd le till intensiv romantik mitt på ljusa dagen.
Efteråt drog jag på en skön 2002 platta och storstädade undervåningen. Var alldeles fylld med energi. Vilken känsla.
Tror felet jag gjort är att jag bara kört på..inte stannat upp och tagit en paus här och där. Man behöver det.

Nehe dags för vinden nu.

TJING!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback