Måndag morgon

Och så var det måndag åter igen.
Förra veckan gick precis lika fort som sin föregångare.
Blev kort vecka för lilleman på dagis då det var stängt för planering tors och fred.
Vi stack till sundbyberg i torsdags, vi mös på biblioteket och svängde förbi färgaffären en sväng och handlade kläder till lilleman och födelsedags present till min kusin Clara. Mysig dag.

I fredags var vi och äventyrsbadade, mycket uppskattat. hade hur kul som helst. Men vad trött man bli av att bada :) Kvällen blev en lugn hemmakväll. Åt gott och tittade på lite film.

I lördags var lilleman med farmor och gammelfarmor. Vi åkte och köpte färg och började måla vårat sovrum.
Hämtade N vid 15.30. Åkte hem och åt och tittade på Tarzan. Lekte med cars bilar och Thomas o vännerna tåg.
Movienight på kvällen, såg fast and the furious 5. Rätt okej för att vara hårdkokt action.

Igår åt vi hos Britta. var på bauhaus. Fixade hemma lite. N lekte med grannungen och de cyklade länge. Jag fixade med blommor och tvätt. Marcus stack iväg på fotboll och N badade, åt gröt och sen lek en stund innan vi såg lite på Alfons innan sängdags.
Vi gjorde ett försök att se pirates 4 filmen igår men vi somnade båda två. Och jag som sa till S att det borde vara förbjudet att somna till Mr Depp. Hrm...

Idag ska jag måla klart det sista i vårat sovrum, skruva upp gardinstång och fönsterbräda och hänga upp gardiner. Ska storstäda huset också och söka lite jobb. Väntar svar från skolan om jag kommit in på min sista kurs jag sökt. När jag läst den så tar jag studenten,wiihooo=)


Frukost nu innan jag ska gå loss med penseln.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback