10 questions..

Har du tittat döden i vitgöat någongång?
- Två ggr har jag uppelvt mig själv som på väg att dö.

Har du orsakat fysisk smärta på någon annan person?
- OM jag har,flertalet var förtjänat men ett par omgångar på min lillebror önskar jag att jag kunde få ogjorda.

Har du upplevt en utanför kroppen upplevelse någon gång?
- Jag har inte sett mig själv från "någon annans synvinkel" men jag har vid ett par tillfällen agerat utifrån allt annat än mig själv och jag har under agerandet tänkt i tankarna: "VAD GÖR DU?"
En av ggr var ett totalt mentalt shoutdown i en villa förort i Göteborg hösten 2001. Jag har aldrig någonsin haft ett sådant utbrott i hela mitt liv, tror det var hela mitt jag´s sätt att visa att jag inte kunde hantera mer av det som hände. En annan grej  som var mer åt roliga hållet hände i Side i Turkiet 1997, kan fortfarande inte förklara vad sjutton det var som hände men fy vad jag skrattat genom åren åt min totala flipp.
Har du gjort något extremt under onykterhet?
- Beror på vad man anser vara extremt. Inga helgalna livsfarliga saker iallafall (vad jag kommer ihåg)men jag vet att jag tänkt i efterhand på vissa roliga minnen och tänkt att det kunde ha gått riktigt riktigt snett.

Nämn något spontant någon gjort som var fint för dig.
- Oj finns en del. Men en sak som ploppade upp direkt var en text skriven i sandlådan av en person när jag kom hem från en rolig men tuff resa.  Och så självklart Marcus flaskpost som flöt i badkaret en kväll när jag kom hem från jobbet. <3

Sörjer du någon eller något?
-
Ja både någon och något.

Har du haft en karatefylla någongång?
-
Oh yes. Senast på nyår. Värsta ever var nog millenieskiftet eller min första helg när jag bodde i Färgelanda. Puh.
Har haft ett par riktiga praktvändor på Öland också. haha

Saknar du någon?
- Every day. Avlidna personer som inte finns mer, levande personer som inte finns mer och så mina nära o kära i Västerås som jag inte träffar lika ofta som jag i 24 år var van vid att göra.

Vad anser du vara ditt största personliga problem just nu?
-
Det väger lika mellan studentekonomin och svajande självkänsla.

Vad är din drivkraft?
-
Min familj, mina framtidsdrömmar, kärlek och musik.




Den som vill får känna sig utmanad att svara vidare..jag kände mig iaf det..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback