Usch

När jag var liten (jag vill ju bara fortsätta på Viktors monolog nu) så var det familiära program som gick på tv. visst fanns det ett och annat omoraliskt program som gick som tex tuttifrutti men det var ju rena barnleken jämfört med nu.
Anledningen till att jag skriver om detta nu är för att jag satt och zappade igår runt 21.30 tiden efter vi kommit hem frå bion. Det jag fann var först skådefruar som var så sjukt ytligt och löjligt så att jag höll på att smälla av och sedan nåt ännu värre: kungarna av Tylösand!
Vad i helvete på ren svenska ska det vara för syfte med ett sånt program? Jag blev så sjukt äcklad. Det var killar som spydde ner sig, tjejer som gick ut i värsta stripplooken och skryt om passeringen av 100 gränsen när det gäller sexparters. Jag mådde illa rent utsagt. Jag äcklas av media som ens sätter ihop sådana här program och jag tycker synd om dessa unga naiva och korkade ungdomar som väljer att delta i skiten och förlöjliga och förödmjuka sig själva i tv. Och jag lider med föräldrarna.
Nej det är inte sådant här tv ska visa. Fram med program med stil, program som uderhåller och program som upplyser istället. Jag vill inte ens veta hur det ser ut om 12-15 år när min son sitter och tittar på tv. Det är inte sånt här jag vill att han ska se. Usch jag mår illa..

Kommentarer
Postat av: Stefan

Förstår precis vad du menar, tycker också det är heeelt åt helvete sjukt... Kanske därför jag aldrig tittar på tv längre.. :O



Hoppas allt är bra annars! ;)

2010-10-04 @ 06:19:30
Postat av: Angelica

Vilka hormoner..pms hormoner ;)??

2010-10-05 @ 15:04:47
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag har inte ammat sedan Casper var 2 veckor!

2010-10-05 @ 16:24:17
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja,jag har faktist ingen aning om varför jag svettas så mycket som jag gör :/

Tycker bara att det är både äckligt och jobbigt!

2010-10-05 @ 20:28:18
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tyvär missade jag hela första säsongen,tyckte inte alls att dte verkade lockande. Idag ångrar jag att jag inte kikade från start!

2010-10-06 @ 13:51:10
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback