Kärlek

Torsdag morgon och har hunnit med att avverka en hel del på dagens lista. Det är jag som lämnar på dagis på torsdagar och fredagar och jag känner att jag får mycet mera gjort just dessa dagar. Bra att komma ut på morgonen så man kommer igång. Som en kickstart. Fick fina ord av dagispersonalen om Nathanael imorse, blev glad och stolt och fylld med kärlek. En underbar morgon har det varit.

Idag ska jag börja riva tapeter i vårat rum. Nathanaels rum är klart för målning. ska börja grundmåla i helgen så större delen av helgen kommer att gå åt till att måla Nathanaels rum och slipa i vårat. Men det är värt. Vill bli klar nångång.
Ska fixa och dona med lite annat dag ockå här hemma. en pysseldag kan man väl säga.

Ska sätta mig och spåna på presenter till Nathanael också, bara 3 veckor kvar till våran goding fyller år :)

I tre månader har han frågat: mamma är det oktober snart? OCh han berättar för alla han träffar att snart fyller han 3 år. Goding.

Nej nu ska jag sätta fart..har bestämt mig att få mycket gjort idag.


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha,casper har typ bara randiga kläder :/ Kanske dax att köpa annat :P

2010-09-26 @ 19:51:28
URL: http://angiethehappiest.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback