En trevlig vecka.

Jag har haft en tokbra vecka trots sjukdom och annat trassel. Nathanael har varit hemma från dagis hela veckan pga förkylning och jag har har varit sjuk 3 av 5 dagar.
Men vi har haft det mysigt hemma, lekt och haft oss. Han är så rolig min lilla guldklimp. Han pratar nonstopp och det är ofta man får bita sig i tungan för att inte börja garva. Det har varit mysiga dagar.

I tisdags kom Mikkiz till storstan. Nathanael fick vara med farmor Eva då så jag kunde åka in och ha en trevlig dag med finaste tjejen. Vi hade trevligt. Käkade i gamla stan, fikade i gamla stan och promenerade upp till Urban och sen ner vidare mot drottninggatan där vi hamnade på La rose där vi mötte upp Therese och åt en rejäl middag. Trvevligt värre. Jag behövde verkligen den där tisdagen. Det var underbart.

Igår och idag har Marcus vabbat eftersom jag var rätt sänkt av påbörjan till förkylning. Mysigt att vara hemma hela familjen faktiskt. Idag har vi varit och handlat och Nathanael beställde varmkorv på Ikea. myspys. Fuskade med lite mjukglass också. :)
Handlade lite nya kläder till Nathanael och nya gumpaskor och en vinterjacka. Allt till ett väldigt bra pris och kvalitet. Mycket nöjd.

Mamma och Thomas skulle varit här nu men deras bils kylarbehållare hade spruckit så Marcus och Nathanael har åkt och hämtat dom nu. Vi ska jobba med renoveringen av sovrummen i helgen så mamma och Thomas ska agera barnvakt/medhjälpare. De har inte träffat Nathanael på ett bra tag så de ville komma denna helg. Mamma var sjuk förra helgen så då gick det inte. Blir nog en mysig men jobbig helg. Är ingen lek att renovera och jag som är halvsjuk men men överlever nog det med..

Nu ska jag dammsuga och moppa golv. Har redan tömt mina skafferier och skurat rent, gjort rent och diskat allt i vitrinskåpets underdel (tog överdelen förra veckan), tvättat tre maskiner tvätt och bäddat rent i sängarna. Nu är det golven, badrum och våtdammning kvar..pust..

TJING!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback