sweet saturday

Var en trevlig kväll igår. Dock lite stressig. Vi kom hem från Västerås efter att ha lämnat en överlycklig Nathanael hos mamma och Thomas. Det blev akut dammsuga och moppa golv medan Marcus drog igång grill och fixade. Sedan blev det dukning, skära sallad och fixa potatisgratängen. Hua. Sen kom jag på mitt i allt att det vore ju bra att byta om också så det blev ett snabbt ombyte och en borste genom håret. Tog på ett diadem och släckte taklampan så inte Molly skulle se mitt hår som är i behov av en klippning (hon är frisör så lär vara yrkesskadad) och sen så var det bara att invänta dom. Mackan kommer aldrig i tid vilket är riktigt bra i stunder som igår. Halv åtta kom dom cirka 3 minuter efter att vi blivit klara med maten.
Det var trevligt och vi pratade och hade kul. Jag hade druckit 2½ glas vin på tom mage vilket jag kände av men det gick bra ändå.
Tyvärr kunde dom inte stana så länge då de skulle på bio senare. Men gjorde inte så mkt då både Marcus och jag var rätt slutkörda. Det blev glo på det som var kvar av idol sen blev det one tree hill, soffmys och lite godis. En bra kväll helt enkelt.


Idag sov vi till halv elva. Låg kvar till elva och tittade på tv och mös. Åt frukost och gick sedan en promenad tillsammans i hästsolen. Riktigt skönt ute men jag drog på mig örvärk eftersom jag glömde ta på mig mössa.
Nu sitter Marcus och spelar tv spel och jag sitter här. Han sticker och tittar på AIK om en stund. Det gör mig ingenting. Då ska jag softa och titta på sex and the city 2 som jag inte har sett än. Ikväll ska vi ha filmmaraton, soffmys och äta kinamat. Nam nam nam. Blir nog en portion godis också.

Imorgon ska vi renovera i vårat rum, äta hos Britta, åka och titta på färg till vårat rum och sedan åka till Västerås. Där blir det tacos som väntar innan vi beger oss hem igen med våran guldklimp.


Han är i tillberga nu och leker med mina kusiner Fanny och Clara. Ska ringa om en stund och prata med honom lite. Han lär ju ha massor att berätta.

TJING

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback