nya tag

Dte har varit en bra helg Nu väntar en vecka av massor av inlämningsuppgifter samt förberedelser till 3 års kalas.

Jag känner mig omotiverad. Lyssnar på grupper Scarlet och försöker hitta mitt vakna jag.
Idag är en "daydreamer day" jag känner hur jag seglar bort hela tiden. Nej skärpning Miss Norling. Detta går inte.

Sovit ganska bra inatt iaf. Inga större drömmar som stört. Skönt det iaf.Kruxet är bara att vi gått och blivit förkylda. Jag hoppas verkligen att det är något som enbart håller sig till snuva och hosta. Jag har inte tid med sjukdomar just nu, jag kan inte, jag vill inte.


En sak slog mig igår kväll, FAN vad jag vill åka till New York!


hehe

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ska vi ta en tripp till N Y tillsammans ;o)

2010-10-18 @ 14:13:39
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback