full fart framåt

God morgon. Jag sitter här i köket och lyssnar på king of rock n roll och väntar på mitt kaffe som bryggs. Jag är trött såååå trött. Nathanael har sovit dåligt två nätter i rad (sviterna av nervositet över födelsedag) så känner mig helt tom i skallen. På det har jag en enormt trist mastodont uppgift i skolan och en renovering att slutföra. Dessutom ska vara värdar ikväll för en fredagsmiddag när Mackan och Molly kommer. Jag vill dra täcket över huvudet och typ sova en vecka eller två men det är bara att bita ihop och köra på. Tänkte börja med en dusch och rejäl tvätt av mitt hår som är i behov av en omgång av en sax. Så fort jag får pengar så bär det av till frissan kan jag lova. Molly är ju frisör så ska rådfråga henne ikväll vad hon tycker att jag ska klippa för frisyr.

Dagen idag består av följande:

*Dusch och tvätt av hår
*frukost
*plugg plugg plugg
*Städning
*hämtning på dagis
*åka buss tll sollentuna
*åka från sollentuna till v-ås med bil
*Lämna Nathanael hos mamma och Thomas (barnfri helg så vi kan gå in i slutskeede av renovering samt vila upp oss lite)
*Åka hem till stockholm igen
*förebereda och laga middag
*vara värdar för kvällens middag och idolkväll
*Toksova när ovannämnda personer gått hem..

Thats my day i stora hela, lägg till lite små pyssel som pricken över i så är den komplett.

Vill jag säga upp mig? Oh yes? Ska jag säga upp mig? Hell no!

Tuta för nu kör vi

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback