......

Jag är trött..Nej jag är inte trött jag är helt slutkörd.

Mastodontuppgifter i skolan varav några av dom är rena grekiskan. Vi är förkylda som tar kraft. Renovering som drar ut på tiden för att vi just nu inte har någon extra tid och ork att lägga på den, planering av kottis 3 års kalas på söndag och så mitt uppe i allt också några andra små störande moment.

En person hör av sig nästan dagligen till mig och behöver prata, jag säger inget om det och det gör mig inget heller för jag vet att personen inte har så många att prata med men jag känner att jag inte hinner lägga den energin just nu på det och varje gång personen hör av sig så fladdrar mina tankar iväg på annat håll. Sen på det så är det TVÅ stycken som tjafsar med mig på tradera. Två riktiga stoplskott. Tradera har gett mig rätt i samtliga fall och det är jag så sjukt glad över då jag helt följt reglerna och lagt ut korrekt beskrviningar. Men men detta har tagit mig mkt energi och många minuter på att maila hit och dit. Och så sist men inte minst mindre underbara csn och katastrofala f-kassan som krånglat med mina pengar och uppgifter som inte stämt..hua..jag krashar på kvällarna på ett sätt som skrämmer mig ibland..springa in i väggen..? känns som man är på god väg..

Tur man har en underbar sambo som får mig att landa och en guldklimp till unge som visst hamnat i en 3 års trots men är gudomligt snäll och go. Vad skulle jag göra utan dom..
<3<3<3
Och så Daniel då..som får mig att skratta mitt på dagen mitt i mitt studieelände..tusen tack <3 =)

Jag saknar mina vänner också..puss på er..




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback