det går bra nu...

Det går bra nu..pengar rullar in som dom ska..eh nehe inte det..

Bra går det men några pengar från csn har jag ännu inte fått :(

skoltrasslet är löst så nu är det bara att tuta och köra med studierna. Nice. Och så kära läsare kan jag meddela att Nathanaels rum är KLART!
Det är bara garderobsdörrar som ska få tapet och så taklister kvar. Inflyttning skedde idag. Supersweet och så fräscht och snyggt det blev. Måste borra upp gardinstång och blombräda också.
Underbart.


Har avslutat renoveringen i lillemans rum idag, städat ur rummet, våttorkat alla möbler, flyttat in alla saker, bäddat och fixat i sängen, storstädat resten av övervången, rensat kylskåpet på gammal mat,diskat ur alla behållare/burkar till den gamla maten, tvättat 3 maskiner tvätt, storhandlat och packat in allt vi handlat. Jag är helt slut. Ska se Greys anatomy som vi sitter här och inväntar sen blir det nog tack och godnatt..


By the way..3 år sedan prick nu blev vi inskrivna på förlossningen. 3 år har gått sedan natten i den förlossnigssalen. Otroligt. Helt galet. Kommer ihåg det som det vore igår dock. Har fortfarande roligt åt att mitt största problem den kvällen var att jag missade deal or no deal på tv. haha=)

Imorgon fyller våran goding 3 år! Massa kärlek.


TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback