syskonkärlek <3

Jag saknar min lillebror. Saknar att bara hänga med honom,lyssna hans tokiga tankar och hans spontana rolighet. Han är en sån som är rolig utan att veta om det. SÅ ser han het dum ut när man håller på att garva ihjäl sig.
Har haft så mkt roligt igenom åren. Dags att åka på äventyrsbad snart igen tycker jag.
Vilka roller vi har där? Jag är haren och han är alligatorn. Haren frågar 100 ggr om diverse kanor är läskiga och alligatorn svarar att nej det är dom inte sluta nörda dig nu. Haren går motvilligt med på att åka och alligatorn lovar på hederord att inte knuffa iväg haren. Haren flyger iväg med en fart på 100 km i timmen för att alligatorn bröt sitt löfte. Haren är hysteriskt arg av skräckblandad chock och alligatorn garvar, dunkar haren på armen och säger: kom nu åker vi en gång till!.

kärlek <3





Kommentarer
Postat av: hannah

han e fortfarande babe din brorsa ;)

2010-11-18 @ 18:04:25
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback