playdate

Nathanael är på lekdate för första gången ensam utan oss. Han är hemma hos hans bästa dagiskompis Emil och leker. Marcus var och lämnade honom för en timme sedan och det gick hur bra som helst.
Dom leker jättebra ihop på dagis så jag hoppas att det går lika bra på fritden. Tror jag har varit mer nervös än vad han har varit.

Jag har en labbrapport att skriva nu en stund framöver men efter det tänkte vi åka till minneslunden och tända ett ljus för Marcus morfar och sedan vidare och handla lite mat. Ska ha lördagsmys sen när Nathanael är hemma igen.

Känns tyvärr som att jag håller på att bli sjuk. Ont i halsen och ont i kroppen och känns raspigt att andas. Så typiskt,har inte tid med sånt :(

Men men..nu måste jag börja skriva rapport..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback