mitt hjärta

Min lilla goding är mitt allt.

Imorse när det var kiss dags vid kl 5 så frågade han: Mamma varför har inte schampoo någon mun?
Han är så rolig och har så knäppa men roliga funderingar. Igår sa han till Marcus och sin dagisfröken: Jag vill gå på bio och se filmor (allt mer er i slutet blir or) och dit får man åka tåg själv.
Haha man undrar verkligen var han får allt ifrån.

Och om han var överlycklig igår när jag hämtade på dagis och hade SNOWRACERN med mig. Han som tjatat om den sedan i somras. Det var en mkt nöjd liten herre som åkte hem på den.


Idag ska jag ägna mig åt min samhälls upgift som denna vecka handlar om ekonomi av olika slag. Mindre kul men det är bara att bita ihop och sätta fart.


Kan rekommendera en sak som jag har köpt och nu använder mig av:

Carmen Electras strip aerobics dvd. Sjukt bra träning och så roligt samtidigt. Finns flera olika med olika inriktningar. Jag köpte bas grunden. Funderar på att köpa nästa steg också. För er som inte hängde med så är det aerobics med dansinslag som visas av Carmen Electra.
Låter porrigare än vad det är, det är inget naket eller ens lättklätt så passar till vem som helst, opryd som pryd.
Riktigt bra träning som tränade muskler som jag inte visste att jag hade ens. Träningsvärk imorse men jag bet iho och körde ett pass idag med. Här jäklar ska sista futt kilona bort och fastheten komma tillbaka..




Nu blir det lite kaffe och djupdyka i litteraturen..

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback