lagom

Puh. Känner mig trött och lite halv sliten nu. Varit en lång dag idag men lagom av allt. Varit hemma med lilleman idag. vi tog oss en trip till Sundbyberg. Var på bibblan en stund sen förbi Åhlens och köpte värmeskydd till håret. Vidare till Vi esplanaden och handlade inför middagen. Spöregn och storm var det, men ändå mysigt. Väl hemma fick vi mkt uträttat. Lunch, bad, städning av klädkammren, 3 maskiner tvätt, start av diskmaskín, tittade på saltkråkan tillsammans, åt mellis, spelade spel och gjorde middag. Killarna lekte efter maten och Nathanael som är feberfri och på väg tillbaka hade hur mkt energi som helst. BLir dagis imorgon för honom, han ville tillomed det själv och han behöver komma dit och göra av med lite energi. Men han ska få gå kortare dagar resten av veckan eftersom han fortfarande har hosta och snuva.

Jag ska ägna mig åt min laboration som ska lämnas in på fredag imorgon, känns si så där.

Nu ska jag krypa ner i soffan och invänta greys. Har som mål att läsa lite ur min braiga bok som jag håller på med efter greys, lär inte hända. Igår såg jag desperate och halva cougar town sen slockande jag.

Helt väck i skallen efter dessa vak nätter..

Hua..

TJING

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback