hurra

Jo men visst..

Har avvekat en av mina boring EU uppgifter på endast en halvtimme nu på morgonen. Var inte så svårt när jag väl slutade att stirra mig blind på den. Hoppas att resten flyter på i samma stil. Men det är ju så FANTASTISKT tråkigt. EN ROLIG uppgift av TOTALT FEM uppgifter. Hurra.
Och inte nog med det,nej ska även ut på VINTEREXKUSION denna vecka. Eh what? Ut och gräva runt i naturen,hua. Men men bara att bita ihop och göra skiten.

3 års kontroll hos tandläkaren idag. Lär ju gå gööööör smidigt, eller inte. Har en känsla av att det där med att gapa stort inte kommer att ske. Har en liten pockande ångest.

Jag drömde om P i natt, var en konstig dröm. Jag saknar honom. Hade så roligt när vi var yngre. Men har iaf sms/telefon kontakt bättre än ingenting. Fick dock ett sms i fredags kväll om att han inte mår så bra :(

Uscha nu sitter grannkatten utanför på fönsterblecket och vill in. Sitter där och gör sig söt och totalt tittar ut mig,eller tittar in mig snarare. Jag är så blödig, jag pallar inte sånt. Släppte in stackaren i söndags och han stannade i 4 timmar. Hittade sen han och Lukas sovande brevid varandra i sängen. Sååååå cute. Lukas har hittat en kompis, Skrubben är ju så boring..inte lätt att vara katt jämt..

Lukas har en homie *fniss*

Nehe dags att göra ett ryck med uppgifterna sen en dusch...

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback