hilaroius

Fick upp ett ganska kul minne i skallen från november 2001.
Jag var rätt så mentalt krashad efter intensiva månader i mitt förhållande med T och jag var rätt slutkörd i allmänhet. Men jag hade två kompisar som gjorde sitt för att sätta krydda på min tillvaro. H och D, HD som jag kallade dom hehe.
Vi gick på ett gymnasiedisco på blue moon bar när vi gick på rudbeck.Ett alkoholfritt sådant. Vi hade förfestat rätt hårt innan så hur jag kom in det står i stjärnorna. Men kul var det och freakade loss till 200% på dansgolvet därinne.Hann knappt in förrän jag stod i mitten och dansade som en dåre. Jag var sjukt onykter men kommer ihåg det i detalj, jag minns tillomed känslan. Den var underbar, jag kände mig fri för första gången på länge.
Höjdpunkten på detta disco var när Britney spears låten stronger spelas och två killar varav en jag hade efter mig i plugget kommer fram och dansa. Kommer på en briljant plan på hur jag ska bli av med honom så jag fullständigt vrålar låten stronger i örat på honom för att sedan växla till en Da Buzz låt som jag vrålade lika hysteriskt. Tyvärr hjälpte det inte och utgången blev inte vad jag hade hoppats på men min kompis D var smart och lite nyktrare så hon löste sistutationen.
Rolig kväll var det..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback