sunny day

God dagens.
Har avklarat full vecka nu på praktiken och jag är helt slut. Men ingen vila här inte. Det ska städas och rensas och spolas. Och imorgon ska det handlas,hämtas hem katter och baka till kalaset på söndag. Hua. På måndag är jag ledig. Då blir det 1½ timmes träning,sovmorgon och häng ute om det är bra väder.
I cant wait. Men trots att helgen är spikad till tusen så ska det bli väldans trevligt tycker jag.

Var jättemysigt på picnicfesten igår och vad dom hade ansträngt sig. Det var pippitema och all personal var utklädda till pirater,poliser och Pippi själv. Mycket roligt tycker jag. Hela utegården var jättetufft dekorerad också. Supermysigt. Skönt att sitta i solen och äta kycklingsallad och frukt och bara ha det bra. 

Nehe nu ska jag dra igång med dammsugningen sen ska jag hämta guldklimpen.

TJING 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback