adventures by Jeeves

Imorgon mina vänner så ska jag ut på äventyr i stora mått. Nej jag ska inte bergsvandra eller hoppa fallskärm eller kasta mig huvudstupa ut i nån attraktion på Grönan. Nej jag ska till en skoaffär i city!!
Jag är en katastrof när det gäller att florera inne i city kärnan. Galet obekväm med detta,stressad och vilsen. Kan bero på att jag inte ens en gång om året åker in till city. Anledningen till det är just att jag alltid känner mig stressad därinne. Jag handlar hellre i lugna stinsen eller Kista. Men imorgon så ska jag då bege mig in till stan en sväng efter praktiken. Jobbigast med det är att jag måste lokalisera var jag ska rätt snabbt eftersom jag har hämtning kl 16 på dagis och sen vetrinärtid en timme efter det. Kan bli kul detta. Hua.




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback