8e maj 2010

God kväll.
Haft en förträfflig dag idag trots det otroligt dåliga vädret. Har haft en mysdag idag hela familjen. busat,handlat och haft mysmiddag med tacos och chokladpudding. Hann även med ett besök på närakuten då vi trodde att öroninflammationen var tillbaka men det var grönt,örat såg jättebra ut. Skönt.

Jag vaknade med en förkylning som känns lite bättre nu men helt på topp är jag inte. Hoppas på att klara mig,vill inte vara sjuk nu när vi ska till Öland.

Öland ja. Nu är det bara 3 dagar kvar. Åker på tisdag kväll. hua vad skönt det ska bli. Vi längtar enormt allihopa.
Synd att det är långt att åka annars hade jag definitivt sett till att vi kom dit oftare. Men men vi får ju nästan 5 veckor där senare i sommar. Och så förhoppningsvis skördefesten i september.

Har sålt av lite prylar på tradera senaste veckorna. Gamla kläder,barnkläder och lite annat som kommit fram när man städat och rensat. Skönt att bli av med saker och kul att tjäna lite pengar på det också.

För er som har barn i åldrarna 0-2 år så rekommenderar jag mina auktioner,säljer av kläder i alla storlekar.

Nu ska jag skriva packlista inför resan sen spela new super mario bros och sen kolla gossip girl. Jag somnade igår så ligger ett avsnitt efter.

TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback